Współpraca

 

Wszystkich zainteresowanych współpracą z nami i naszym blogiem
prosimy o kontakt mailowy: wspolpraca@fashionable.com.pl
Na naszej stronie prezentujemy tematykę lifestylową. Od stycznia 2011 roku cieszymy się tysiącami stałych czytelników, których grono wciąż się powiększa.

Bez-nazwy-4


Statystyki

Średnia miesięczna liczba odwiedzin bloga

Unikalni użytkownicy: 300 000
Liczba odsłon: 700 000

Media społecznościowe

Facebook: 56 000 fanów
Instagram: 36 000 fanów

        fb      ig      tw

Przykłady kampanii reklamowych, które realizowaliśmy na blogu:


logo_01logo_02logo_03logo_04logo_05

logo_06  logo_milka   logo-tymbark  logo_07

logo_11logo_12h&YLogo_W.KRUK_

logo_18logo_17logo_14lidl      p12y9hl6da

logo_19logo_22        philips_2013_logo_detail       logo_21asus_logo        factory           liebherr


 

Nagrody i wyróżnienia


Blog Roku


 

W marcu 2016 roku zdobyliśmy nagrodę i uzyskaliśmy tytuł Blog Roku podczas Gali Twórców 2015, organizowanej przez portal Onet.pl.

Wyróżnienie Blog Roku zdobyliśmy w kategorii Styl Życia, z rąk Doroty Wellman, która była jurorem w konkursie.

W lutym 2013 roku otrzymaliśmy wyróżnienie specjalne od marki Apart (Blog Roku 2012) podczas gali Blog Roku 2012, organizowanej przez portal Onet.pl.

W marcu 2014 roku otrzymaliśmy wyróżnienie od portalu Sympatia.pl podczas gali Blog Roku 2014 organizowanej przez Onet.pl.

Również z portalem Onet.pl wybieraliśmy kategorie na konkurs Blog Roku 2013 i ponownie mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w gali Blog Roku 2013.

kolaz BRoku

br

Stylistka Evy Minge na FB


W sierpniu 2013 roku wygrałam konkurs wśród blogerek i zostałam facebookową stylistką kolekcji Eva Minge Milano.

minge

Ranking najbardziej wpływowych blogerów 2015 roku


W styczniu 2016 roku trafiliśmy do rankingu 30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce w 2015 roku, stworzonym przez Jasona Hunta.

jason-hunt-ranking-anna-i-jakub-zajac-blog-lifestyle

Media


 Mieliśmy przyjemność gościć w popularnych mediach m.in.:

- TVN - Dzień Dobry TVN

- TVP - Pytanie na Śniadanie

- magazyn Glamour

- magazyn Avanti

- Onet.pl

Newsweek

- Radio Gdańsk

- Radio Dla Ciebie

Bardziej szczegółowe informacje znajdują w naszej zakładce " Media"

 

ania-zajac-dzien-dobry-tvn-blog-lifestyle-moda-zakupy-996x707

Wydarzenia


Organizowaliśmy wydarzenia


Uczestniczyliśmy w wydarzeniach


Uczestniczyliśmy w pokazach mody, np. Maciej Zienia, Łukasz Jemioła, Roberta Kupisza,  duetu Paprocki&Brzozowski, Fashion Philosophy Fashion Week Poland 2015, Warsaw Fashion Weekend czy wydarzeniach typu Śniadanie Blogerów w Warszawie , konferencja AveneOrange Blog Talks Look w Łodzi, See Bloggers w Gdyni, Blogotok w Kielcach, Blog Conference Poznań.  Wspieraliśmy również kampanię "Dotykam-Wygrywam", promującą badania piersi z finałową galą w Teatrze Buffo. Byliśmy także gośćmi Google House  w Warszawie i uczestniczyliśmy w Google Christmas Party. W grudniu 2014,2015 i 2016 integrowaliśmy się z blogerami podczas  Blogowigilii na Stadionie Narodowym w Warszawie.

 

Formy współpracy


Jest ich wiele. Do każdego produktu podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy kreatywni, więc dokładamy wszelkich starań, żeby posty sponsorowane były atrakcyjne dla czytelników, a także rzetelne. Przede wszystkim reklamujemy tylko produkty i usługi, które rzeczywiście przypadną nam do gustu.

Nie jesteśmy zainteresowani współpracą barterową.

Każdy post sponsorowany promowany jest na blogu i naszych kanałach społecznościowych.

Przykładowe  formy współpracy:

- niestandardowe kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku

- wpis sponsorowany

- autorskie zdjęcia

- konkurs

- baner

- wyjazd sponsorowany

- recenzje produktów

- relacje z wydarzeń

- spotkania blogerów

- eventy dla marek

... i wiele innych niestandardowych pomysłów, które mogą przerodzić się w fantastyczną kampanię promocyjną.

Co otrzymuje reklamodawca


Reklamodawca otrzymuje nie tylko jednorazowy post sponsorowany. Post widoczny jest na stronie głównej około 2 tygodnie. Może także trafić na nasze banery , na którym zawsze widnieje przez określony/ ustalony czas.

Post sponsorowany to nie tylko tekst na blogu. To nasze duże zaangażowanie. Posty powielane są na facebookach (fanpejdż blogowy ma już ponad 56 000 fanów, a nasze prywatne facebooki mają w sumie 6000 znajomych) na Instagramie około  36 000 fanów.

Niemal do każdego postu otrzymujemy kilkanaście - kilkadziesiąt maili z zapytaniami o produkt i markę - na wszystkie rzetelnie odpowiadamy! Jesteśmy w stałym kontakcie z wieloma czytelnikami.

Posty nie giną!

Odbiorcy bloga czytają nie tylko aktualne posty, a chętnie krążą po blogu. Na naszej stronie mamy wyszczególnione kategorie, a także wyszukiwarkę - dzięki temu codziennie odwiedzane są rozmaite posty. Wiele postów także świetnie można znaleźć poprzez wyszukiwarkę, dlatego użytkownicy internetu często w pierwszej kolejności trafiają na recenzję danego produktu do nas. Znakomita większość zdjęć na blogu jest naszego autorstwa, co pozwala na stworzenie unikatowych i indywidualnych artykułów dla czytelników i partnerów bloga.

Szanujemy czytelników i jesteśmy wiarygodni, ponieważ decydujemy się na reklamę produktów w które wierzymy i które chcemy reklamować.

szwecj

Wykorzystanie zdjęć znajdujących się na naszym blogu, jest tylko możliwe za zgodą autorów. W przypadku zainteresowania ich wykorzystaniem, prosimy o kontakt na adres mailowy:

wspolpraca@fashionable.com.pl