Wszystkich zainteresowanych współpracą z nami i naszym blogiem prosimy o kontakt mailowy: wspolpraca@fashionable.com.pl |
Na naszej stronie prezentujemy tematykę lifestylową. Od stycznia 2011 roku cieszymy się tysiącami stałych czytelników, których grono wciąż się powiększa. |
Statystyki
Średnia miesięczna liczba odwiedzin bloga Unikalni użytkownicy: 300 000 |
Media społecznościowe Facebook: 56 000 fanów |
|
Przykłady kampanii reklamowych, które realizowaliśmy na blogu:
Nagrody i wyróżnienia
Blog Roku
W marcu 2016 roku zdobyliśmy nagrodę i uzyskaliśmy tytuł Blog Roku podczas Gali Twórców 2015, organizowanej przez portal Onet.pl. Wyróżnienie Blog Roku zdobyliśmy w kategorii Styl Życia, z rąk Doroty Wellman, która była jurorem w konkursie. W lutym 2013 roku otrzymaliśmy wyróżnienie specjalne od marki Apart (Blog Roku 2012) podczas gali Blog Roku 2012, organizowanej przez portal Onet.pl. W marcu 2014 roku otrzymaliśmy wyróżnienie od portalu Sympatia.pl podczas gali Blog Roku 2014 organizowanej przez Onet.pl. Również z portalem Onet.pl wybieraliśmy kategorie na konkurs Blog Roku 2013 i ponownie mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w gali Blog Roku 2013. |
Stylistka Evy Minge na FBW sierpniu 2013 roku wygrałam konkurs wśród blogerek i zostałam facebookową stylistką kolekcji Eva Minge Milano. |
Ranking najbardziej wpływowych blogerów 2015 rokuW styczniu 2016 roku trafiliśmy do rankingu 30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce w 2015 roku, stworzonym przez Jasona Hunta. |
Media
Wydarzenia |
|
Organizowaliśmy wydarzenia
|
Uczestniczyliśmy w wydarzeniachUczestniczyliśmy w pokazach mody, np. Maciej Zienia, Łukasz Jemioła, Roberta Kupisza, duetu Paprocki&Brzozowski, Fashion Philosophy Fashion Week Poland 2015, Warsaw Fashion Weekend czy wydarzeniach typu Śniadanie Blogerów w Warszawie , konferencja Avene, Orange Blog Talks Look w Łodzi, See Bloggers w Gdyni, Blogotok w Kielcach, Blog Conference Poznań. Wspieraliśmy również kampanię "Dotykam-Wygrywam", promującą badania piersi z finałową galą w Teatrze Buffo. Byliśmy także gośćmi Google House w Warszawie i uczestniczyliśmy w Google Christmas Party. W grudniu 2014,2015 i 2016 integrowaliśmy się z blogerami podczas Blogowigilii na Stadionie Narodowym w Warszawie.
|
Formy współpracyJest ich wiele. Do każdego produktu podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy kreatywni, więc dokładamy wszelkich starań, żeby posty sponsorowane były atrakcyjne dla czytelników, a także rzetelne. Przede wszystkim reklamujemy tylko produkty i usługi, które rzeczywiście przypadną nam do gustu. Nie jesteśmy zainteresowani współpracą barterową. Każdy post sponsorowany promowany jest na blogu i naszych kanałach społecznościowych. Przykładowe formy współpracy: - niestandardowe kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku - wpis sponsorowany - autorskie zdjęcia - konkurs - baner - wyjazd sponsorowany - recenzje produktów - relacje z wydarzeń - spotkania blogerów - eventy dla marek ... i wiele innych niestandardowych pomysłów, które mogą przerodzić się w fantastyczną kampanię promocyjną. |
Co otrzymuje reklamodawcaReklamodawca otrzymuje nie tylko jednorazowy post sponsorowany. Post widoczny jest na stronie głównej około 2 tygodnie. Może także trafić na nasze banery , na którym zawsze widnieje przez określony/ ustalony czas. Post sponsorowany to nie tylko tekst na blogu. To nasze duże zaangażowanie. Posty powielane są na facebookach (fanpejdż blogowy ma już ponad 56 000 fanów, a nasze prywatne facebooki mają w sumie 6000 znajomych) na Instagramie około 36 000 fanów. Niemal do każdego postu otrzymujemy kilkanaście - kilkadziesiąt maili z zapytaniami o produkt i markę - na wszystkie rzetelnie odpowiadamy! Jesteśmy w stałym kontakcie z wieloma czytelnikami. Posty nie giną! Odbiorcy bloga czytają nie tylko aktualne posty, a chętnie krążą po blogu. Na naszej stronie mamy wyszczególnione kategorie, a także wyszukiwarkę - dzięki temu codziennie odwiedzane są rozmaite posty. Wiele postów także świetnie można znaleźć poprzez wyszukiwarkę, dlatego użytkownicy internetu często w pierwszej kolejności trafiają na recenzję danego produktu do nas. Znakomita większość zdjęć na blogu jest naszego autorstwa, co pozwala na stworzenie unikatowych i indywidualnych artykułów dla czytelników i partnerów bloga. Szanujemy czytelników i jesteśmy wiarygodni, ponieważ decydujemy się na reklamę produktów w które wierzymy i które chcemy reklamować.
|
Wykorzystanie zdjęć znajdujących się na naszym blogu, jest tylko możliwe za zgodą autorów. W przypadku zainteresowania ich wykorzystaniem, prosimy o kontakt na adres mailowy: