Mix Października

Październik nie był dla nas mniej intensywny niż wrzesień... 🙂 Kontynuowaliśmy naszą wielką podróż do Włoch od Mediolanu do Palermo (dzięki Planaxy) - odwiedziliśmy kolejne miejsca:  ogólnie Toskanię -Florencję, Pizę, Rzym, Neapol, Sycylię - Palermo.  W październiku polecieliśmy też do cudownego Manchesteru. Tradycyjnie też jeździliśmy po Polsce. I znów nie wiem kiedy to zleciało!

Florencja moja stylizacja anna zając

wyjazd do Włoch wciąż będę opisywała na blogu - nowe posty wkrótce

IMG_20151003_091508 IMG_20151016_213822 podróż do włoch planaxy piza wyjazd do pizy wyjazd do Palermo

Opalanie się w październiku w Palermo - bezcenne!

Bransoletka od Apart z linii Elixa - z logo bloga <3

W Październiku dzieliłam się z Wami doświadczeniami w świetnym centrum outletowym w Polsce Factory.

fryzjer łódź manufaktura

Przy okazji wizyty Kuby u fryzjera w Łodzi i mnie dostała się fryzura 😉

Po prawo oczywiście Manufaktura w Łodzi - jedno z fajniejszych miejsc handlowych w Polsce, a poniżej konferencja pielęgnacyjnej duńskiej marki Beaute Pacifique w Ambasadzie Danii w Warszawie (i przy tej okazji spotkanie ze świetnym wizażystą i stylistą - Sorenem Hedegaardem - odpowiedzialnym za wizerunek Królewskiej Wysokości  Księżnej Marii Elżbiety ).

beza krówka najlpesze lody łódź

praca asus blogger

Testowaliśmy też nowy świetny ZenBook marki Asus i pisaliśmy na blogu o pracy blogera:

A ja dostałam taki cudny komplet pomadek z wygrawerowaną nazwą naszego bloga! <3 Dzięki jeszcze raz Loreal <3

Świetne pomadki Color Riche obchodzą w tym roku 30 lecie!:)

Uczestniczyliśmy też w fantastycznych warsztatach z Nestae, Fuji Film i KUKBUKIEM.

warsztaty nestae

A później znów wylądowaliśmy na lotnisku! Liverpool i Manchester jeszcze pojawi się na blogu w szerszych wpisach!

IMG_20151022_211835 ania zając w manchestrze

z Iwoną z Oh Deer Blog, która razem z mężem i małą Millą gościła nas w Manchesterze <3

(i przygotowywali takie pyszności!)

angielskie śniadanie manchester manchester mecz

Dla Kuby to był wyjazd pełen wrażeń - derby Manchesteru!!! 🙂

A po powrocie znów zawitaliśmy w Warszawie na spotkaniu w atelier Leszka Czajki, na prezentacji nowej włoskiej na polskim rynku marki  Bellissima - myślę, że jeszcze pojawi się na blogu!

A ja dzięki Zalando, mam pierwsze od 100 lat sportowe buty! I jakoś tak strasznie mnie to cieszy:)

IMG_20151029_175628 IMG_20151030_184647

ciastko figura adiday air max

Ona:  Fajny był ten październik.

On: Fajny, fajny! 😉

14 comments

1. Magda 11 listopada, 2015 at 20:27 Odpowiedz

Aniu, chciałam spytać czy trudno było Wam zdobyć bilety na derby Manchesteru ? Czy aby je zdobyć trzeba być w jakimś klubie kibica, a i wtedy nie ma pewności że uda się zdobyć bilet na wymarzony mecz, jako że pierwszeństwo mają kibice z karnetami? Pytam, bo mój chłopak jest ogromnym fanem Manchesteru i od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy jest możliwym ogarnięcie biletów na mecz w ramach jakiegoś prezentu.

Pozdrawiam serdecznie!

• Ania 15 listopada, 2015 at 19:53 Odpowiedz

Wiesz co było bardzo trudno. Załatwiała je nasza znajoma z Manchesteru, ale zdobyła je wręcz cudem. Trzeba należeć do klubu kibica, mieć tam jakieś karty wyrobione itp… a derby to już w ogóle są strasznie chodliwe, Kuba mówił, że wszystkie miejsca były zajęte. Napiszemy o tym wkrótce na blogu.