Jak zorganizować wyjazd do Gruzji - loty, hotele, przejazdy, jedzenie - film

Na początku kwietnia wybraliśmy się na tydzień do Gruzji. Muszę przyznać, że choć bilety lotnicze kupiliśmy sporo wcześniej, nie zdążyliśmy przygotować się do tego wyjazdu i polecieliśmy w zasadzie na żywioł. Mimo wielkiej niewiadomej nasz wyjazd okazał się niesamowity, bardzo przyjemy i bardzo smaczny.

Wylądowaliśmy w Kutaisi i tam rozpoczęła się nasza przygoda. Lot trwał około trzech godzin, a czas lokalny różni się od tego w Polsce - musimy doliczyć 2 godziny. Z lotniska dostaliśmy się niedrogim transferem prosto do naszego hotelu - wystarczy podać kierowcy nazwę miejsca naszego noclegu. Co nas zaskoczyło, to kiedy rezerwowaliśmy hotel okazało się, że jedyny czterogwiazdkowy obiekt w Kutaisi (a przynajmniej jedyny dostępny) kosztował mniej więcej 100 zł - i tu już warto wspomnieć, że Gruzja była dla nas pierwszym krajem, gdzie czuliśmy, że ceny usług i produktów są znacznie niższe niż w Polsce.

Więcej możecie dowiedzieć się z mojego filmu, na który już teraz serdecznie Was zapraszam:)

Będzie mi także miło, jeśli zasubskrybujecie mój kanał TUTAJ lub tu:

DSC_7281 DSC_8024 DSC_7957 DSC_7050-2 DSC_7510 gruzja my DSC_8044 DSC_8051 DSC_7732 DSC_7685

Zorganizowane wycieczki objazdowe i wczasy do Gruzji organizuje też ITAKA.

Poza tym oczywiście zapraszam Was na poprzednie filmy - także te związane z modą, urodą, ślubem, czy urządzaniem wnętrz i oczywiście podróżami:

A nasze inne podróżnicze wpisy znajdziecie TUTAJ

Ona: Tam trzeba po prostu polecieć i zasmakować tego kraju:)

On: O tak:) A jeśli chcecie być z nami każdego dnia, zapraszamy także na nasz profil na instagramie TUTAJ i facebooku TUTAJ

14 comments

1. KodeksKaroliny 5 maja, 2017 at 09:55 Odpowiedz

Wspaniały film i podsumowanie Waszej podróży 🙂 Dzięki za inspiracje. Będę mieć Gruzję na uwadze gdy będę poszukiwać tanich lotów na przyszłość 🙂 Gruzja wygląda naprawdę ciekawie a lokalne jedzenie przepysznie 😉

2. LouLou Store 15 maja, 2017 at 10:26 Odpowiedz

Gruzja to piękny kraj, więc zdecydowanie zazdrościmy wyjazdu i dziękujemy za piękną relację! 🙂 Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy!