Nasza podróż – Egipt

Właśnie wróciliśmy z naszej spóźnionej podróży poślubnej do Egiptu. Choć termin urlopu znaliśmy już w marcu, niemal  końca nie wiedzieliśmy gdzie wylądujemy, ponieważ od początku stawialiśmy na ofertę typu "Wakacje last minute". Uruchomiliśmy też naszą super skarbonkę;)

W rezultacie wybieraliśmy między Turcją, Tunezją, Majorką i Egiptem. Zdecydowaliśmy się na Sharm el Sheikh i absolutnie nie żałujemy tej decyzji. Pewnie wielu z Was też będzie mogło podzielić się z nami wrażeniami z Sharmu, gdyż oczywiście to bardzo popularne turystyczne miejsce.

Kurorty egipskie to wyjątkowe enklawy, na terenie których surowe prawa islamu przestają obowiązywać. Najlepsze oferty do Egiptu, którymi przyciąga np. BeeFree, pozwalają tu spędzić udane wakacje każdemu z Was.

Ogrom wrażeń i zdjęć z pewnością będziemy teraz systematycznie przekazywać.
Dziś krótki miks zdjęć.
A Wy jeszcze przed czy już po urlopach??:)

Moje wygodne sukieneczki (mam 7 - różne wzory i kolory, kupiłam w sklepie Terranova w zeszłym roku na ostatecznej wyprzedaży z myślą o takich właśnie wyjazdach
- każda 5,90 zł:)

Filtr  na późniejsze dni - Yves Rocher ma wspaniałe kosmetyki do i po opalaniu.

Ona: Było cudownie Kochanie!
A Wam dziękujemy za maile i miłe wiadomości:)

On: To chyba najdłuższa przerwa na blogu, wracamy z nowymi siłami i myślę, że ciekawym materiałem.

79 comments

1. sept 11 lipca, 2013 at 06:15 Odpowiedz

ooo jesteście:))) już zaczynałam się martwić co się z Wami dzieje… ale jak byliście na wakacjach to super:) aż zazdroszczę jak patrzę na te cudowne zdjęcia, ja jeszcze 2 tygodnie muszę poczekać do urlopu:) zawsze chcę jechać na wakacje za granicę ale mam obawy, że się nie dogadamy (brak znajomości języków:P), pięknie kochani wyglądacie:)

• fashionable 11 lipca, 2013 at 10:02 Odpowiedz

Jesteśmy, jesteśmy. Nie ma się co bać – wielu Egipcjan nieźle mówi po polsku:) Poza tym ludzie się zawsze jakoś między sobą dogadają, a świat jest taki piękny! Udanego urlopu!:)

2. ilona 11 lipca, 2013 at 07:12 Odpowiedz

Wakacyjnie ! Słonecznie i ciepło ! (a u mnie teraz deszcz).
    Wyjazd wakacyjny dopiero przed nami – kierunek Chorwacja (tez będzie ciepło ;-) )
    Na jednym ze zdjęć jesteś z zielono złotej długiej sukni – przybliżysz ją bardziej ?
    pozdrawiam

• fashionable 11 lipca, 2013 at 10:04 Odpowiedz

Właściwie to suknia jest złota, no może troszeczkę wpada w oliwkowy. Oczywiście pojawi się na blogu:)
      ps. Kuba był w Chprwacji, ja też mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję.

• elza 24 lipca, 2013 at 09:54 Odpowiedz

A czy mogłabyś już napisać gdzie i za ile ją kupiłaś? Zbliża mi się ważna okazja, a nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej sukienki.

• fashionable 11 lipca, 2013 at 10:07 Odpowiedz

Wiesz co tak nas straszyli, że aż się bałam wysiadać z samolotu. W praktyce było oczywiście gorąco, ale jednocześnie bardzo przyjemnie. Cała doba w lekkich ubraniach to ogromna wygoda, a chłodzenie się w basenie było bardzo przyjemne. Moglibyśmy tam trochę pomieszkać;)

3. veritas 11 lipca, 2013 at 08:23 Odpowiedz

Ach cudownie ale Wam zazdroszczę :) Chciałabym mieć podróż poślubną co roku albo najlepiej kilka razy w roku. My nasz „miesiąc miodowy” mieliśmy rok temu i spędziliśmy go na jednej z greckich wysp. W tym roku niestety z wakacji nici…

4. Peaches 11 lipca, 2013 at 09:27 Odpowiedz

Bajeczne zdjęcia. Widać, że było wspaniale :-)
    Za dwa tygodnie lecę na Fuerteventurę i mam nadzieję, że widoki będą równie piękne.
    Dodam jeszcze, że masz wspaniałą figurę. Zazdroszczę.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

5. Magdalena 11 lipca, 2013 at 09:33 Odpowiedz

Jak bosko ! Wspaniale ! a to zdjęcie w basenie na materacu jak z okładki jakiegoś super magazynu !!! Ja już mam nerwa w pracy ale na szczęście od poniedziałku, długo wyczekiwany urlop! Już mi nawet zdrowie szwankuje więc w tym roku stawiam na totalne odłączenie się od codzienności…
    Pozdrawiam i czekam na resztę zdjęć !

• fashionable 11 lipca, 2013 at 10:11 Odpowiedz

W takim razie odpoczywaj i regeneruj się. Wspaniale się tak czasami odciąć. Ja też jeszcze mam trochę wolnego, i kolejny urlop w sierpniu.

6. Na nowej drodze życia 11 lipca, 2013 at 10:37 Odpowiedz

A ja się zastanawiałam czemu ani słychu ani widu Was na blogu :) )) Wakacje jak marzenie – my również chcieliśmy wybrać się w tym roku do Egiptu, ale teraz patrząc co tam się dzieje to chyba trochę strach, nie baliście się??
    Ja również chętnie przyjrzałabym się bliżej tej długiej złotej sukience!!! Czekan na więcej postów :) )
    Pozdrawiam!

• fashionable 11 lipca, 2013 at 10:58 Odpowiedz

No coś Ty, Sharm jest z 500 km od tych zamieszek, zupełnie się nie baliśmy. Normalnie chodziliśmy/jeździliśmy sami do miasta, jeździliśmy na wycieczki, no poza Kairem, ale na tygodniowym wyjeździe to nawet bym nie chciała zbyt wielu wycieczek.

• Patrycja 12 lipca, 2013 at 21:15 Odpowiedz

Dokładnie to samo pomyślałam, aż bije z nich szczęście i radość! Miło popatrzeć. Jesteście moimi endorfinkami:)

7. www.justwithrut.blogspot.com 11 lipca, 2013 at 12:16 Odpowiedz

Ohhh cudowne zdjęcia :) )) Też mam chrapkę na Egipt jeszcze w te wakacje, ale jakoś sytuacja polityczna nie zachęca do odwiedzin… Tak czy inaczej ślicznie wyglądasz kochana :) )) Teraz trudno będzie wrócić do rzeczywistości :) Po każdym urlopie człowiek powinien mieć tydzień dodatkowego urlopu aby wrócić do siebie hihi ;) )

• NO SPINSTER 11 lipca, 2013 at 19:05 Odpowiedz

Nie uwierzysz, byłam tam… 8 razy :-) I bardzo chcę wrócić. I pokazać moim chłopakom to magicznie piękne morze :-)
        Zresztą, mam chyba do Egiptu szczególny sentyment, bo właśnie tam poznałam mojego męża i właśnie tam byliśmy w podróży poślubnej :-)
        Po za Sharm el Sheikh polecam też Tabę – jest niezwykła.

• fashionable 11 lipca, 2013 at 19:57 Odpowiedz

Oj to wspaniale! Wierzę, bo myślę, że Egipt jest na tyle blisko, i na tyle stosunkowo tani, że warto tam wrócić, chociażby na sam odpoczynek. Przez Tabę przejeżdżaliśmy i chętnie następnym razem bym się na nią zdecydowała.

8. Maggie’s Wardrobe 11 lipca, 2013 at 13:32 Odpowiedz

liczne zdjęcia!
    Obecna sytuacja w Egipcie nie zachęca, ale tak jak pisalas wyżej, byliście daleko od miejsca zamieszek.
    Wspomnialas o Majorce-polecam! Szczególnie przed sezonem i miejsca mniej oblegane przez turystów, np urokliwe Soller.
    My w tym roku myślimy o Wyspach Kanaryjskich, ale raczej w zimie niż w lecie ;) I może jeszcze w międzyczasie wybierzemy się do Istanbułu.

9. Agata 11 lipca, 2013 at 13:37 Odpowiedz

Dzięki za dawkę pozytywnych zdjęć :-) Cieszę się, że wypoczęliście, w spokoju pobyliście razem i teraz wracacie do czytelników z nową dawką postów :-)
    My z mężem nie wyjeżdżamy na takie typowe, letnie, tygodniowe czy dwutygodniowe wakacje – przede wszystkim z powodu pracy. Ale przynajmniej raz na kwartał robimy sobie krótsze, bardzo intensywne wyjazdy do dotąd nieznanych nam miast. Ten rok jest wyjątkowy, ponieważ 3 tygodnie spędziliśmy w wymarzonej podróży. Przed nami jeszcze tylko jeden mały wypadzik. Nie powiem – odwiedziliśmy kilka kurortów z wyjazdami all inclusive, ale takie hotelowo-basenowo-plażowe klimaty nas męczą:-) Póki co ciągną nas miasta, zwiedzanie i jak najdalsze wyjazdy.

10. Marta 11 lipca, 2013 at 14:00 Odpowiedz

Egipt jest piekny i taki sloneczny :) Patrzac na wasze zdjecia nie moge sie doczekac naszej podrozy po slubnej :) niech juz bedzie sierpien … pozdrawiam

11. magda. 11 lipca, 2013 at 15:32 Odpowiedz

To dobrze, że urlop się udał, mimo sytuacji jaka tam obecnie panuje. Przyznam, że mnie też by to odstraszyło. My tegoroczne wakacje spędziliśmy w przepięknej Chorwacji, ale w sierpniu wyskoczymy sobie jeszcze na nasze polskie morze, także wakacje będą x2 :-)

• fashionable 11 lipca, 2013 at 20:10 Odpowiedz

Ale to media kreują taki wizerunek, w regionie w którym byliśmy nie było nic groźnego. Oczywiście nikt rozsądny nie pojechałby np. do Kairu, ale w hotelach jest bezpiecznie. Gdybyśmy mieli jechać drugi raz, to na pewno byśmy to zrobili. Ja też mam jeszcze urlop w sierpniu.

12. Karola 11 lipca, 2013 at 21:54 Odpowiedz

Ania!!! Ale Ty jesteś śliczna!!! Nie , że dopiero teraz to stwierdzam – ale na tych zdjęciach- brak mi słów. To musiała być piękna podróż , już nie mogę doczekać się dalszych relacji z Waszej wycieczki. My właśnie jesteśmy przed urlopem , wyjeżdżamy w następny poniedziałek. Jednak nie w tak piękne miejsca…mój strach przed lataniem krzyżuje nam mnóstwo planów :/
    Jednak patrząc na Wasze zdjęcia muszę się zastanowić nad Egiptem :)
    P.S.-Sukienki są genialne!!!!

• fashionable 12 lipca, 2013 at 12:07 Odpowiedz

O Matko, ale Ty jesteś zawsze dla mnie miła:)
      Nad dalszą podróżą warto się zastanowić, świat jest taki piękny! A Twoje cudowne dzieci to by chyba oszalały w takim Egipcie, bardzo lubię patrzeć na szczęśliwych rodziców z dziećmi na wakacjach:) Choć oczywiście jestem przekonana, że Wasz urlop również będzie udany i wrócisz z ogromną porcją fantastycznych zdjęć!

13. Ruda 12 lipca, 2013 at 09:02 Odpowiedz

Woww!!! Piękne zdjęcia! Zazdroszczę – kocham Egipt, i kiedyś się tam wybiorę, ale zdecydowanie na bardziej włóczęgowską wyprawę :) Sukienka z Terranovy- bomba, no i ta cena :D
    Podziwiam za odwagę, że na egipskie słońce wybrałaś przy swojej karnacji filtr 6 – przecież to żaden filtr, tak naprawdę ;)

14. ShadowOfStyle 13 lipca, 2013 at 00:43 Odpowiedz

Ale cudowny post! Na wakacjach wygladasz rownie szykownie jak na codzien, widze wiele ciekawych zestawien :)
    Ja na wczasy musze jeszcze poczekac dwa miesiace ale na brak slonca nie narzekam ;)

• fashionable 13 lipca, 2013 at 11:54 Odpowiedz

No mnie ktoś zapytał, po co ja z Trójmiasta jeżdżę na wakacje;) Wszystkim się kojarzy, że jak morze to już u nas piękna pogoda. Ale u Ciebie to z pewnością nie ma na co narzekać:)

15. Kamila 13 lipca, 2013 at 17:04 Odpowiedz

w końcu nowe posty!! :) wrociliscie w wielkim stylu ;) wspaniale zdjecia, przypomnialy mi sie moje wakacje w egipcie sprzed 5 lat, bylo super, polecielismy tam jeszcze jako studenci ehhh ;) tez wybralismy sharm, na pewno chcemy tam wrocic i wybierzemy Tabe. A my w tym roku lecimy na sycylie albo rodos :) Włochy i Grecja moje najwieksze europejskie pragnienia! :) chociaz na kanarach tez pieknie i tam tez chcemy wrocic.. acc swiat jest piekny. Czekam na kolejne zdjecia, uwielbiam ogladac podroznicze fotki na blogach . aniu pokaz z przode te sukeinke kremowa z ostatniego zdjecia :) i te koturny koralowe sliczne!

16. Mary 15 lipca, 2013 at 12:33 Odpowiedz

hej-piękne zdjęcia i piękna para młoda. Mam pytanie, co to jest za hotel? Bo właśnie szukam na wyjazd do Sharm (rok temu byłamw Hurghadzie). pozdrawiam

17. Anita 17 lipca, 2013 at 09:24 Odpowiedz

Zazdrość mnie ogarnęła:) Piękne zdjęcie, pięknie wyglądacie. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na dalszą relację!

18. Paula 4 lipca, 2014 at 20:45 Odpowiedz

szkoda, że jestem taką panikarą i boję się latać, bo z chęcią bym zobaczyła Egipt 😉

swietne masz te sukieneczki za 5,90 😀
    PS tez lubię kosmetyki Yves Rocher:)